Tuesday, January 11

Taylor Swift- Back To December

Apart from Faizal Tahir-Hanyut (which was claimed by dear Ju.Zie) ,  I went crazy about this song nowadays. Not that it has anything to do with my personal life. But the song is soooo cutesy Taylor Swift and ahhhh.... I love it!


I'm so glad you made time to see me
How's life, tell me how's your family
I haven't seen them in a while
You've been good, busier then ever
We small talk, work and the weather
Your guard is up and I know why
'Cause the last time you saw me
Is still burned in the back of your mind
You gave me roses and I left them there to die
So this is me swallowing my pride,
Standing in front of you saying I'm sorry for that night
And I'd go back to december all the time
It turns out freedom ain't nothing but missing you
Wishing that I'd realized what I had when you were mine
I'd go back to december, turn around and make it alright and
I go back to december all the time
These days I haven't been sleeping
Staying up playing back myself leaving
When your birthday passed and I didn't call
And I think about summer, all the beautiful times
I watched you laughing from the passenger side,
Realized I loved you in the fall
And then the cold came, the dark days when fear crept into my mind
You gave me all your love and all I gave you was goodbye
So this is me swallowing my pride,
Standing in front of you saying I'm sorry for that night
And I'd go back to december all the time
It turns out freedom ain't nothing but missing you
Wishing that I'd realized what I had when you were mine
I'd go back to december, turn around and change my own mind and
I go back to december all the time
I miss your tan skin, your sweet smile, so good to me, so right
And how you held me in your arms that September night,
The first time you ever saw me cry
Maybe this is wishful thinking
Probably mindless dreaming
If we loved again I swear I'd love you right
I'd go back in time and change it but I can't
So if the chain is on your door, I understand
But this is me swallowing my pride,
Standing in front of you saying I'm sorry for that night
And I'd go back to december
It turns out freedom ain't nothing but missing you
Wishing that I'd realized what I had when you were mine and
I go back to december, turn around and make it alright and
I go back to december, turn around and change my own mind and
I go back to december all the time




TQ!! My blogshop is just updated in her.shop.spot

3 responses:

Hazari. said...

bcak to december back to december. lolol. anyway.. 'innocent' also mello2 song.. but innocent is kinda better la kot. :))

Juli said...

yeaa..spill everything innocently way in her song is sooo Taylor Swift.

Hazari. said...

haha, taylor ftw

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...